Wednesday, February 28, 2007

Thanks a lot...merci beaucoup

-- Site Summary ---

Visits
Total 5,134
Average per Day 63
Average Visit Length 2:17
This Week 443

Page Views
Total 9,398
Average per Day 102
Average per Visit 1.6
This Week 714

Thank you very much for reading our blog (even if Armand is away, the 'baby sitter' does a great job, doesn't she?). Here is last week's site summary. Thanks to the father, I'll get this e-mail every week! But I'll just do a monthly summary --don't worry! I just wanted you to know a bit more about the blog.
Have a nice day everyone (and keep reading us!!!)

==> ps : I have at last found a picture from Saturday's match...not the best shot, but if you have other pics, PLEASE E-MAIL ME!

****
Nous tenons a vous remercier pour avoir visite le site (meme si le 'papa' travaille, la 'nounou' fait du bon boulot, n'est-ce pas?) Vous avez sous les yeux le tableau de frequentation de la semaine derniere. Grace au papa, je vais recevoir ce mail toutes les semaines! mais je ne vous en ferai part qu'une fois par mois --ne vous inquietez pas! Je voulais juste vous tenir plus au courant sur l'histoire de ce blog.
Passez tous une bonne journee (et ne nous oubliez pas!!!)

MaryL

==> ps : j'ai enfin trouve une photo du match de samedi ; peut-etre pas la meilleure, mais la seule. Si vous en avez, ENVOYEZ LES MOI!

No comments: